Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/97415
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBautista García, María Andamanaes
dc.contributor.authorRendon Barreno, Christopher Ivan
dc.date.accessioned2021-03-11T00:29:37Z-
dc.date.available2021-03-11T00:29:37Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/97415-
dc.title¿Jugamos? El Uso De Los Videojuegos Dentro Del Aula
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Especiales
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-47933
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-HUM
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

22
checked on Jun 17, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.