Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/97397
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorCalcines Piñero, María Ascensiónes
dc.contributor.authorAlemán Santana, Einar Lorenzo
dc.date.accessioned2021-03-11T00:29:31Z-
dc.date.available2021-03-11T00:29:31Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/97397-
dc.titleLa Diversidad En Educación Primaria Desde Una Perspectiva Inclusiva
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educación
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-47861
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR Educación Inclusiva, Sociedad y Familia-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

60
checked on Mar 2, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.