Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/96263
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMartín Pérez, Arcadiaes
dc.contributor.authorGil Fuentes, Eric Daniel
dc.date.accessioned2021-03-11T00:23:26Z-
dc.date.available2021-03-11T00:23:26Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/96263-
dc.titleEl Uso De Los Videojuegos En El Ocio Y Tiempo Libre Del Alumnado De Secundaria Obligatoria Del Ies Franchy Roca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educación
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-47664
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Social
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.