Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/96252
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBautista García, María Andamanaes
dc.contributor.authorRamos García, Verónica Dolores
dc.date.accessioned2021-03-11T00:23:23Z-
dc.date.available2021-03-11T00:23:23Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/96252-
dc.titleLa Relevancia Del Conocimiento Del Proceso De Iniciación A La Lectoescritura En La Etapa De Educación Infantil
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Especiales
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-47642
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-HUM
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Infantil
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

51
checked on Jan 25, 2025

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.