Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/96238
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorCorrea Santana, José Luises
dc.contributor.authorRodríguez González, Sara
dc.date.accessioned2021-03-11T00:23:20Z-
dc.date.available2021-03-11T00:23:20Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/96238-
dc.titleLa Lectura Como Recurso Para Prevenir El Acoso Escolar
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Especiales
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-47601
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

33
checked on Dec 15, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.