Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/96225
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMarchena Gómez, María Rosaes
dc.contributor.authorRuiz Bartra, Laura
dc.date.accessioned2021-03-11T00:23:17Z-
dc.date.available2021-03-11T00:23:17Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/96225-
dc.titleLa Interacción Profesorado-Alumnado En El Aula: Estudio De Un Caso
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educación
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-47555
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR Educación Inclusiva, Sociedad y Familia-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

32
checked on Oct 26, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.