Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/96206
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorQuintana Toledo, Elenaes
dc.contributor.authorSuárez Peña, Selene
dc.date.accessioned2021-03-11T00:23:12Z-
dc.date.available2021-03-11T00:23:12Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/96206-
dc.titleLa Creatividad En La Enseñanza Del Inglés ¿Cúando, Cómo Y Por Qué?
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Especiales
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-47507
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Infantil
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR Discourse, Communication and Society-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

60
checked on Dec 14, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.