Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/96183
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRodríguez Tadeo, Elsaes
dc.contributor.authorUrquiza Domingo, Gonzalo
dc.date.accessioned2021-03-11T00:23:06Z-
dc.date.available2021-03-11T00:23:06Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/96183-
dc.titlePercepción del profesorado sobre la inclusión de alumnos con autismo en los centros (Cepri y Aleph-Tea)
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-47361
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

23
checked on Dec 2, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.