Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/95904
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSantana Rodríguez, Aliciaes
dc.contributor.authorJiménez Santana, Fátima Yurena
dc.date.accessioned2021-03-11T00:21:31Z-
dc.date.available2021-03-11T00:21:31Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/95904-
dc.titleInteligencia Emocional En Educación Infantil A Través Del Juego: Propuesta De Intervención
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educación Física
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-47544
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-FIS
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Infantil
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación Física-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.