Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/95882
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorCastro Robaina, Israel Franciscoes
dc.contributor.authorGonzález Ramos, Cintia
dc.date.accessioned2021-03-11T00:21:25Z-
dc.date.available2021-03-11T00:21:25Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/95882-
dc.titleImportancia de la lectura en las aulas de 5º de Educación Primaria. Propuesta didáctica
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Filología Hispánica Clásica y De Estudios Árabes y Orientales
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-47146
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-TEL
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR IATEXT: Cognition, linguistic, text and information processing-
crisitem.advisor.deptIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Teleformación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

26
checked on Feb 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.