Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/95862
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVera Cazorla, María Jesúses
dc.contributor.authorVieitez Viera, Maria
dc.date.accessioned2021-03-11T00:21:20Z-
dc.date.available2021-03-11T00:21:20Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/95862-
dc.titleThe Role of the Teacher in CLIL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Filología Moderna
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-46923
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-HUM
dc.contributor.titulacionGrado en Lenguas Modernas
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR Estudios sociolingüísticos y socioculturales-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

28
checked on Feb 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.