Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/95409
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGuerra Santana, Mónica Franciscaes
dc.contributor.authorMiranda Suárez, Silvia
dc.date.accessioned2021-03-11T00:19:13Z-
dc.date.available2021-03-11T00:19:13Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/95409-
dc.titleLos Beneficios De La Metodología Montessori En El Alumnado Con Trastorno De Déficit De Atención
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educación
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-43709
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Infantil
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR G9-Historia, economía y sociedad-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

44
checked on Dec 15, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.