Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/94441
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorArtiles Rodríguez, Josuées
dc.contributor.authorCano Almeida, Yurena Carmen
dc.date.accessioned2021-03-11T00:13:46Z-
dc.date.available2021-03-11T00:13:46Z-
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/94441-
dc.titleIntervención Educativa Socio-Emocional Con El Alumnado Con Trastorno Del Espectro Autista. La Experiencia En Un Centro De Educación Especial
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educación
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-43451
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR G9-Historia, economía y sociedad-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

26
checked on Sep 7, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.