Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/94008
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorOxbrow, Gina Louisees
dc.contributor.authorRodríguez García, María Del Carmen
dc.date.accessioned2021-03-11T00:10:57Z-
dc.date.available2021-03-11T00:10:57Z-
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/94008-
dc.titleThe Importance of Enhancing Intrinsic Motivation in Second Language Acquisition: Strategies for Sustaining It
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Filología Moderna
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-45633
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-HUM
dc.contributor.titulacionGrado en Lenguas Modernas
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR Pensamiento, Creación y Representación en el ámbito de los Estudios Culturales-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

56
checked on Jan 18, 2025

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.