Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/93389
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMontesdeoca Hernández, Raycoes
dc.contributor.authorPérez Ojeda, Pedro Ancor
dc.date.accessioned2021-03-11T00:07:31Z-
dc.date.available2021-03-11T00:07:31Z-
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/93389-
dc.titlePrograma De Intervención Para Reducir El Acoso Escolar En Primaria A Través Del Mindfulness En Las Clases De Educación Física
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educación Física
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-43715
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-FIS
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación Física-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

50
checked on Sep 7, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.