Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/93321
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMorales González, Agustínes
dc.contributor.authorDíaz Viera, Noelia
dc.date.accessioned2021-03-11T00:07:10Z-
dc.date.available2021-03-11T00:07:10Z-
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/93321-
dc.titleCoeducación Y Actitudes En El Aula De Matemáticas. Una Situación De Aprendizaje Para Educación Primaria
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Matemáticas
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-43449
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

88
checked on Aug 10, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.