Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/93314
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSosa Moreno, Fátima Doloreses
dc.contributor.authorEspinosa Marrero, Felisa Cristina
dc.date.accessioned2021-03-11T00:07:08Z-
dc.date.available2021-03-11T00:07:08Z-
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/93314-
dc.titleLa Coeducación En El Aula De Infantil: Un Camino Todavía Por Recorrer
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educación
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-43413
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Infantil
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

44
checked on Jun 15, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.