Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/93314
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSosa Moreno, Fátima Doloreses
dc.contributor.authorEspinosa Marrero, Felisa Cristina
dc.date.accessioned2021-03-11T00:07:08Z-
dc.date.available2021-03-11T00:07:08Z-
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/93314-
dc.titleLa Coeducación En El Aula De Infantil: Un Camino Todavía Por Recorrer
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educación
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-43413
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Infantil
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.