Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/93236
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPerera Santana, Juana Ángeleses
dc.contributor.authorVega Suárez, Angel Manuel
dc.date.accessioned2021-03-11T00:06:43Z-
dc.date.available2021-03-11T00:06:43Z-
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/93236-
dc.titleEl Papel De Los Centros Y Las Familias En La Animación A La Lectura
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Especiales
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-43078
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

24
checked on Jan 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.