Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/93204
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorEtopa Bitata, María Del Pilares
dc.contributor.authorEspino Santana, Elisabet
dc.date.accessioned2021-03-11T00:06:32Z-
dc.date.available2021-03-11T00:06:32Z-
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/93204-
dc.titleEstrategias Metodológicas Para Trabajar En El Aula Ordinaria Con Niños Con Autismo
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología y Sociología
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-42980
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Infantil
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR Sociedad Digital-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

59
checked on Sep 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.