Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/92911
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMartín Pérez, Arcadiaes
dc.contributor.authorArencibia Henríquez, Nidia María
dc.date.accessioned2021-03-11T00:04:30Z-
dc.date.available2021-03-11T00:04:30Z-
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/92911-
dc.titleAlgunas Orientaciones Desde La Educación Social Para Fomentar El Uso Responsable De Internet En Jóvenes De Educación Primaria
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educación
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-43667
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Social
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

31
checked on Jun 8, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.