Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/92364
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPerera Santana, Juana Ángeleses
dc.contributor.authorMedina Arencibia, Laura
dc.date.accessioned2021-03-11T00:01:35Z-
dc.date.available2021-03-11T00:01:35Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/92364-
dc.titleEl Aprendizaje De La Lectoescritura Desde Una Perspectiva Lúdica, Comunicativa Y Creativa
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Especiales
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-39082
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

50
checked on Jul 6, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.