Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/91675
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMorata Sampaio, Leticiaes
dc.contributor.authorLazo Iglesias, Teba
dc.date.accessioned2021-03-10T23:58:08Z-
dc.date.available2021-03-10T23:58:08Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/91675-
dc.titleEnseñanza-aprendizaje en el aula basado en las inteligencias múltiples
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología y Sociología
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-40487
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

82
checked on Aug 10, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.