Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/91452
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorDomínguez Falcón, María Del Carmenes
dc.contributor.authorBlaser Díaz, Cristian Wolfgang
dc.date.accessioned2021-03-10T23:57:12Z-
dc.date.available2021-03-10T23:57:12Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/91452-
dc.titlePlan de Marketing del Hotel Bohemia Suites &Spa 2016.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.typeMasterThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Economía y Dirección De Empresas
dc.type2Trabajo final de máster
dc.identifier.matriculaTFT-38916
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-ECO
dc.contributor.titulacionMáster Universitario en Marketing y Comercio Internacional
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR IUCES: Dirección de Marketing, RSC y Empresa Familiar-
crisitem.advisor.deptIU de Cibernética, Empresa y Sociedad (IUCES)-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Economía y Dirección de Empresas-
Appears in Collections:Trabajo final de máster
Show simple item record

Page view(s)

53
checked on Oct 5, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.