Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/90960
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorEugenio Martín, Juan Luises
dc.contributor.authorCazorla Artiles, José Manuel
dc.date.accessioned2021-03-10T23:54:38Z-
dc.date.available2021-03-10T23:54:38Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/90960-
dc.titleLatent Tourism Demand Analysis: A New Approach For Targeting Markets In 2016
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.typeMasterThesis
dc.type2Trabajo final de máster
dc.identifier.matriculaTFT-40767
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-ECO
dc.contributor.titulacionMáster Universitario en Economía del Turismo, del Transporte y del Medio Ambiente
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR Economía de las Infraestructuras, el Transporte y el Turismo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Análisis Económico Aplicado-
crisitem.author.deptGIR Economía de las Infraestructuras, el Transporte y el Turismo-
crisitem.author.deptDepartamento de Análisis Económico Aplicado-
crisitem.author.orcid0000-0002-8329-2955-
crisitem.author.parentorgDepartamento de Análisis Económico Aplicado-
crisitem.author.fullNameCazorla Artiles, José Manuel-
Appears in Collections:Trabajo final de máster
Show simple item record

Page view(s)

64
checked on Aug 10, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.