Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/90742
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGarcía Domínguez, María Jesúses
dc.contributor.authorRupérez Pérez, Esther
dc.date.accessioned2021-03-10T23:53:43Z-
dc.date.available2021-03-10T23:53:43Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/90742-
dc.titleLa inferencia: una estrategia de persuasión en el lenguaje publicitario. Estudio contrastivo español-francés
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Filología Española, Clásica y Árabe
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-40283
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-HUM
dc.contributor.titulacionGrado en Traducción e Interpretación: Inglés-Francés
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR IATEXT: Cognition, linguistic, text and information processing-
crisitem.advisor.deptIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

74
checked on Apr 27, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.