Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/90619
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMorata Sampaio, Leticiaes
dc.contributor.authorQuintana Arencibia, Francisco
dc.date.accessioned2021-03-10T23:53:07Z-
dc.date.available2021-03-10T23:53:07Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/90619-
dc.titleOrigen y evolución de la escuela inclusiva hasta la actualidad
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología y Sociología
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-38174
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

63
checked on Aug 10, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.