Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/90130
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGuerra Santana, Mónica Franciscaes
dc.contributor.authorRosario Betancor, María Elena
dc.date.accessioned2021-03-10T23:50:55Z-
dc.date.available2021-03-10T23:50:55Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/90130-
dc.titleEl Papel Del Maestro De Educación Primaria En La Intervención Con Alumnos Que Pretendan Tdah.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educación
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-32025
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR G9-Historia, economía y sociedad-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

32
checked on Apr 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.