Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/89787
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorCranfield Mckay, Susan Isobeles
dc.contributor.authorFernández García, Heidy
dc.date.accessioned2021-03-10T23:48:59Z-
dc.date.available2021-03-10T23:48:59Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/89787-
dc.titlePercepción y uso del español entre los hispanohablantes de Estados Unidos: acercamiento desde la enseñanza y la cultura
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Filología Moderna
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-36748
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-HUM
dc.contributor.titulacionGrado en Traducción e Interpretación: Inglés-Alemán
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR Foreign language education through applied technologies and intercultural sensitivity-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

41
checked on Jul 20, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.