Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/88640
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGarcía Sánchez, María Sorayaes
dc.contributor.authorPérez Rodríguez, Paula
dc.date.accessioned2021-03-10T23:43:22Z-
dc.date.available2021-03-10T23:43:22Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/88640-
dc.titleEscuela de padres y madres
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Filología Moderna
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-35765
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-HUM
dc.contributor.titulacionGrado en Trabajo Social
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR Foreign language education through applied technologies and intercultural sensitivity-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

58
checked on Dec 21, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.