Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/87899
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBarraza Illanes, Paula Andreaes
dc.contributor.authorSuárez Del Rosario, Yanitza
dc.date.accessioned2021-03-10T23:39:28Z-
dc.date.available2021-03-10T23:39:28Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/87899-
dc.titleEl Aprendizaje Socio-Emocional En Educación Infantil Y Primaria. Aproximación A La Situación Del Profesorado En Activo
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología y Sociología
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-33647
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Infantil
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

63
checked on Oct 26, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.