Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/87851
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGutiérrez Ascanio, Ciroes
dc.contributor.authorRivero Arencibia, Renata
dc.date.accessioned2021-03-10T23:39:15Z-
dc.date.available2021-03-10T23:39:15Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/87851-
dc.titleLa inteligencia emocional en la escuela: una propuesta de intervención
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Teleformación
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-33389
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

35
checked on Dec 30, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.