Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/87664
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGerard Lojacono, Florence Yolandees
dc.contributor.authorLuis Rodríguez, Jennifer
dc.date.accessioned2021-03-10T23:38:21Z-
dc.date.available2021-03-10T23:38:21Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/87664-
dc.titleÉtude de l'application des TICE à l'enseignement: le cas des MOOC
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-32685
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-HUM
dc.contributor.titulacionGrado en Traducción e Interpretación: Inglés-Francés
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR Foreign language education through applied technologies and intercultural sensitivity-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

47
checked on May 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.