Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/87522
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorHernández Delgado, Gustavo Adolfoes
dc.contributor.authorDarias Cardoso, Beatriz Eugenia
dc.date.accessioned2021-03-10T23:37:43Z-
dc.date.available2021-03-10T23:37:43Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/87522-
dc.titlePropuesta De Intervención Educativa. Estilos De Afrontamiento En El Aula
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología y Sociología
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-31641
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

63
checked on Jul 27, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.