Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/86359
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMontesdeoca Hernández, Raycoes
dc.contributor.authorGarcía Galván, Verónica Del Pino
dc.date.accessioned2021-03-10T23:31:54Z-
dc.date.available2021-03-10T23:31:54Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/86359-
dc.titleEl Floortime Como Método De Inclusión En El Aula De Psicomotricidad
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educación Física
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-31070
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-FIS
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Infantil
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación Física-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

69
checked on Jul 13, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.