Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/86339
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBarraza Illanes, Paula Andreaes
dc.contributor.authorAlejandro Montesdeoca, Almudena Del Pino
dc.date.accessioned2021-03-10T23:31:50Z-
dc.date.available2021-03-10T23:31:50Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/86339-
dc.titleDiagnóstico social en Educación: la inclusión de la diversidad funcional en la Educación formal
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología y Sociología
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-30985
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIB
dc.contributor.titulacionGrado en Trabajo Social
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

80
checked on Mar 15, 2025

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.