Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/85345
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRíos Villar, Maria Celiaes
dc.contributor.advisorMorales González, Agustínes
dc.contributor.authorArce Fariñas, Roselí
dc.date.accessioned2021-03-10T23:22:25Z-
dc.date.available2021-03-10T23:22:25Z-
dc.date.issued2013
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/85345-
dc.titleUna Propuesta Didáctica Para La Enseñanza De Las Fracciones En La Educación Primaria
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Matemáticas
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-26595
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.