Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/85168
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTascón Trujillo, Claudioes
dc.contributor.authorÁlamo Jiménez, Elena
dc.date.accessioned2021-03-10T23:21:13Z-
dc.date.available2021-03-10T23:21:13Z-
dc.date.issued2012
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/85168-
dc.titleDificultades De Los Docentes Principiantes En Los Primeros Años De Ejercicio Profesional: Un Estudio Aproximativo
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología y Sociología
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-25019
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

19
checked on Sep 23, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.