Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/85162
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBautista Vizcaíno, Fernandoes
dc.contributor.authorTorres Padrón, Davinia Isabel
dc.date.accessioned2021-03-10T23:21:11Z-
dc.date.available2021-03-10T23:21:11Z-
dc.date.issued2012
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/85162-
dc.titleRevisión De Supuestos Teóricos Sobre Educación Vocal En Educación Primaria Desde Tres Perspectivas: Metodologías Tradicionales, Libros De Texto Y Normativa Curricular De Canarias
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Especiales
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-25009
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

37
checked on Sep 21, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.