Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/85136
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLópez Lozoya, Margaritaes
dc.contributor.authorMedina Cuevas, María De La Luz
dc.date.accessioned2021-03-10T23:21:02Z-
dc.date.available2021-03-10T23:21:02Z-
dc.date.issued2012
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/85136-
dc.titleFactores De Exclusión Socioeducativa Que Viven Los Alumnos Inmigrantes En El Ceip "José Manuel Illera De La Mora": Un Análisis Desde Los Principios De La Educación Inclusiva
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educación
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-24963
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

26
checked on Mar 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.