Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/84862
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorHart Robertson, Margaret Jeanes
dc.contributor.authorGarcía Vázquez, Lidia
dc.date.accessioned2021-03-10T23:18:15Z-
dc.date.available2021-03-10T23:18:15Z-
dc.date.issued2013
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/84862-
dc.titleDiferencia entre géneros en el aprendizaje de las IS
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Filología Moderna
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-28538
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIB
dc.contributor.titulacionGrado en Traducción e Interpretación: Inglés-Alemán
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

23
checked on Feb 17, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.