Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/75641
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGarcía-Sánchez, Sorayaen_US
dc.date.accessioned2020-11-17T17:36:03Z-
dc.date.available2020-11-17T17:36:03Z-
dc.date.issued2020en_US
dc.identifier.issn2201-5639en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/75641-
dc.languagespaen_US
dc.relation.ispartofThe Conversationen_US
dc.sourceThe Conversation [ISSN 2201-5639], 26 de mayo 2020en_US
dc.subject57 Lingüísticaen_US
dc.subject.otherEducaciónen_US
dc.subject.otherEnseñanza de idiomasen_US
dc.subject.otherInglésen_US
dc.subject.otherHablar en públicoen_US
dc.titleComunicar en inglés: lo que aporta el aprendizaje 'ubicuo'en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.urlhttps://theconversation.com/comunicar-en-ingles-lo-que-aporta-el-aprendizaje-ubicuo-133404en_US
dc.investigacionArtes y Humanidadesen_US
dc.type2Artículoen_US
dc.identifier.ulpgcen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextCon texto completo-
crisitem.author.deptGIR Foreign language education through applied technologies and intercultural sensitivity-
crisitem.author.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
crisitem.author.orcid0000-0003-1095-9410-
crisitem.author.parentorgDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
crisitem.author.fullNameGarcía Sánchez, María Soraya-
Appears in Collections:Artículos
Thumbnail
pdf
Adobe PDF (231,62 kB)
Show simple item record

Page view(s)

121
checked on Oct 13, 2024

Download(s)

149
checked on Oct 13, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.