Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/72678
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSantana Perez, Juan Manuelen_US
dc.date.accessioned2020-05-20T16:08:46Z-
dc.date.available2020-05-20T16:08:46Z-
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.issn2174-4289en_US
dc.identifier.otherWoS-
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/72678-
dc.languagespaen_US
dc.relation.ispartofHistoriografias-Revista De Historia Y Teoriaen_US
dc.sourceHistoriografias-Revista De Historia Y Teoria [ISSN 2174-4289] (3), p. 121-125en_US
dc.subject6202 Teoría, análisis y crítica literariasen_US
dc.titleIsrael Sanmartín Barros, Entre dos siglos. Globalización y pensamiento único (Madrid, Akal, 2007), 334 pags.en_US
dc.title.alternativeBetween two centuries: globalization and unique thinkingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.isi000409668500012-
dc.description.lastpage125en_US
dc.identifier.issue3-
dc.description.firstpage121en_US
dc.investigacionArtes y Humanidadesen_US
dc.type2Reseñaen_US
dc.contributor.daisngid34949817-
dc.description.numberofpages5en_US
dc.utils.revisionen_US
dc.contributor.wosstandardWOS:Perez, JMS-
dc.date.coverdateEnero-Junio 2012en_US
dc.identifier.ulpgces
dc.description.esciESCI
item.fulltextCon texto completo-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptGIR IATEXT: Documentación, Patrimonio e Historia Atlántica-
crisitem.author.deptIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.author.deptDepartamento de Ciencias Históricas-
crisitem.author.orcid0000-0002-9505-9288-
crisitem.author.parentorgIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.author.fullNameSantana Pérez, Juan Manuel-
Appears in Collections:Reseña
Thumbnail
Adobe PDF (29,42 kB)
Show simple item record

Page view(s)

183
checked on Jan 25, 2025

Download(s)

65
checked on Jan 25, 2025

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.