Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10553/72096
Title: | Sara Robles Ávila y Jesús Sánchez Lobato (coords.), Teoría y práctica de la enseñanza-aprendizaje del español para fines específicos. Anejo 84 de Analecta Malacitana | Other Titles: | Theory and practice of education-learning of Spanish for specific ends | Authors: | Gonzalez Perez, Rosario Martínez Sariego, Mónica María |
UNESCO Clasification: | 6202 Teoría, análisis y crítica literarias | Issue Date: | 2014 | Journal: | Revista de Filología de la Universidad de La Laguna | URI: | http://hdl.handle.net/10553/72096 | ISSN: | 0212-4130 | Source: | Revista De Filologia De La Universidad De La Laguna [ISSN 0212-4130],v. 32, p. 265-269 |
Appears in Collections: | Reseña |
Page view(s)
121
checked on Jun 15, 2024
Download(s)
46
checked on Jun 15, 2024
Google ScholarTM
Check
Share
Export metadata
Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.