Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/71464
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMelián Alzola, Lucía
dc.date.accessioned2020-04-20T12:00:33Z-
dc.date.available2020-04-20T12:00:33Z-
dc.date.issued2005
dc.identifier.otherDialnet
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/71464-
dc.titleLa gestión de la calidad en el comercio electrónico desde la perspectiva del cliente
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/book
dc.typeBook
dc.identifier.urlhttp://dialnet.unirioja.es/servlet/libro?codigo=256189
dc.type2Libro
dc.contributor.authordialnetid604743
dc.identifier.dialnet256189LIB
dc.identifier.ulpgces
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptGIR IUCES: Dirección de Marketing, RSC y empresa familiar-
crisitem.author.deptIU de Cibernética, Empresa y Sociedad (IUCES)-
crisitem.author.deptDepartamento de Economía y Dirección de Empresas-
crisitem.author.orcid0000-0003-1246-5203-
crisitem.author.parentorgIU de Cibernética, Empresa y Sociedad (IUCES)-
crisitem.author.fullNameMelián Alzola, Lucía-
Appears in Collections:Libro
Show simple item record

Page view(s)

67
checked on Aug 31, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.