Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/70175
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRuiz-Alfonso, Zuleicaen_US
dc.contributor.authorLeón, Jaimeen_US
dc.date.accessioned2020-02-06T07:16:57Z-
dc.date.available2020-02-06T07:16:57Z-
dc.date.issued2020en_US
dc.identifier.issn1747-938Xen_US
dc.identifier.otherScopus-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/70175-
dc.languageengen_US
dc.relation.ispartofEducational Research Reviewen_US
dc.sourceEducational Research Review [ISSN 1747-938X], V. 60, January 2020, Article number 101839en_US
dc.subject58 Pedagogíaen_US
dc.titleCorrigendum to “Passion for math: Relationships between teachers’ emphasis on class contents usefulness, motivation and grades” [Contemp. Educ. Psychol. 51 (2017) 284–292] (S0361476X17302370) (10.1016/j. cedpsych. 2017.08. 010)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doi10.1016/j.cedpsych.2020.101839-
dc.identifier.scopus85078126208-
dc.identifier.scopus85078501835-
dc.contributor.authorscopusid56709617500-
dc.contributor.authorscopusid36186942700-
dc.investigacionCiencias Sociales y Jurídicasen_US
dc.type2Reseñaen_US
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.ulpgces
dc.description.sjr3,277
dc.description.jcr7,803
dc.description.sjrqQ1
dc.description.jcrqQ1
dc.description.ssciSSCI
dc.description.erihplusERIH PLUS
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptGIR IATEXT: Didáctica, Aprendizaje y Motivación en Contextos Específicos-
crisitem.author.deptIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.author.deptGIR IATEXT: Didáctica, Aprendizaje y Motivación en Contextos Específicos-
crisitem.author.deptIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.author.deptDepartamento de Educación-
crisitem.author.orcid0000-0002-9587-4047-
crisitem.author.parentorgIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.author.parentorgIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.author.fullNameRuiz Alfonso,Zuleica-
crisitem.author.fullNameLeón González-Vélez, Jaime José-
Appears in Collections:Reseña
Show simple item record

Page view(s)

142
checked on Dec 21, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.