Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/69639
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorFontán Montesinos, María Teresaen_US
dc.date.accessioned2020-02-03T15:39:23Z-
dc.date.available2020-02-03T15:39:23Z-
dc.date.issued1986en_US
dc.identifier.issn0210-5934en_US
dc.identifier.otherDialnet-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/69639-
dc.languagespaen_US
dc.relation.ispartofBordonen_US
dc.sourceBordón. Revista de pedagogía [ISSN 0210-5934] (263), p. 451-463en_US
dc.subject58 Pedagogíaen_US
dc.subject.otherMedios de comunicaciónen_US
dc.subject.otherEducaciónen_US
dc.titleLa radio como instrumento de educación: aproximación a una categorización de los programas radiofónicos educativosen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.urlhttp://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=54161-
dc.description.lastpage463-
dc.identifier.issue263-
dc.description.firstpage451-
dc.investigacionCiencias Sociales y Jurídicasen_US
dc.type2Artículoen_US
dc.contributor.authordialnetid100897-
dc.identifier.dialnet54161ARTREV-
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.ulpgces
dc.description.sellofecytSello FECYT
dc.description.esciESCI
dc.description.erihplusERIH PLUS
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.fullNameFontán Montesinos, María Teresa-
Appears in Collections:Artículos
Show simple item record

Page view(s)

45
checked on Mar 9, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.