Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/69571
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorFarray Cuevas, Josefa Isabelen_US
dc.contributor.authorAguiar Perera, María Victoriaen_US
dc.contributor.authorBonny Farray, Antonioen_US
dc.contributor.authorCalvo Farray, María Luisaen_US
dc.date.accessioned2020-01-31T18:12:03Z-
dc.date.available2020-01-31T18:12:03Z-
dc.date.issued2002en_US
dc.identifier.isbn84-9745-027-2en_US
dc.identifier.otherDialnet-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/69571-
dc.languagespaen_US
dc.sourceCultura y educación en la sociedad de la información, p. 109-122en_US
dc.subject58 Pedagogíaen_US
dc.subject.otherTecnología Educativaen_US
dc.titleVideojuegos: instrumento de cultura vs. cultura de la torturaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookParten_US
dc.typeBookParten_US
dc.identifier.urlhttp://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=2329757-
dc.description.lastpage122-
dc.description.firstpage109-
dc.investigacionCiencias Sociales y Jurídicasen_US
dc.type2Capítulo de libroen_US
dc.contributor.authordialnetidNo ID-
dc.contributor.authordialnetid529560-
dc.contributor.authordialnetidNo ID-
dc.contributor.authordialnetidNo ID-
dc.identifier.dialnet2329757ARTLIB-
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.ulpgces
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.author.deptGIR G9-Historia, economía y sociedad-
crisitem.author.deptDepartamento de Educación-
crisitem.author.orcid0000-0003-0017-9058-
crisitem.author.parentorgDepartamento de Ciencias Históricas-
crisitem.author.fullNameAguiar Perera, María Victoria-
Appears in Collections:Capítulo de libro
Show simple item record

Page view(s)

120
checked on Nov 1, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.