Identificador persistente para citar o vincular este elemento: http://hdl.handle.net/10553/69303
Campo DC Valoridioma
dc.contributor.authorEspino Espino, Raquelen_US
dc.date.accessioned2020-01-24T08:47:57Z-
dc.date.available2020-01-24T08:47:57Z-
dc.date.issued2019en_US
dc.identifier.issn1133-3197en_US
dc.identifier.otherWoS-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/69303-
dc.description.abstractThe definition of public transport service should have to account the mobility necessity and try to adapt it to the transport demand. The transport supply cannot offer a direct service. In this work, we analysed the bus interchange from the users' subjective perceptions. For doing that, we designed a Stated Preference Experiment that present a choice between a current bus service and hypothetical direct bus service. The willingness to pay was obtained with the estimation results and the willingness to pay for not transfer defined by type of transfer, being lower the willingness to pay for not urban transfer.en_US
dc.languageengen_US
dc.relation.ispartofEstudios De Economia Aplicadaen_US
dc.sourceEstudios De Economia Aplicada[ISSN 1133-3197],v. 37 (2), p. 229-246en_US
dc.subject531212 Transportes y comunicacionesen_US
dc.subject.otherTransporte públicoen_US
dc.subject.otherPublic transporten_US
dc.subject.otherValuationen_US
dc.subject.otherQualityen_US
dc.titleAnalysing the willingness to pay for not transfer of public transport usersen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/Articleen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.isi000470093300015-
dc.identifier.eissn1697-5731-
dc.description.lastpage246-
dc.identifier.issue2-
dc.description.firstpage229-
dc.relation.volume37-
dc.investigacionCiencias Sociales y Jurídicasen_US
dc.type2Artículoen_US
dc.contributor.daisngid2978980
dc.utils.revisionen_US
dc.contributor.wosstandardWOS:Espino, R
dc.date.coverdateMayo 2019
dc.identifier.ulpgces
dc.description.esciESCI
dc.description.fecytqQ4
dc.description.fecytpuntuacion36,89
dc.description.dialnetimpact0,21
dc.description.dialnetqQ2
dc.description.dialnetdD4
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.author.deptGIR TIDES: Investigación en Turismo y Transporte-
crisitem.author.deptIU de Turismo y Desarrollo Económico Sostenible-
crisitem.author.deptDepartamento de Análisis Económico Aplicado-
crisitem.author.orcid0000-0002-4138-5846-
crisitem.author.parentorgIU de Turismo y Desarrollo Económico Sostenible-
crisitem.author.fullNameEspino Espino, Raquel-
Colección:Artículos
Vista resumida

Visitas

172
actualizado el 09-mar-2024

Google ScholarTM

Verifica


Comparte



Exporta metadatos



Los elementos en ULPGC accedaCRIS están protegidos por derechos de autor con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.