Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/68553
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVidal Luengo, Ana Ruthes
dc.contributor.advisorSánchez Hernández, Ángeleses
dc.contributor.authorBakkali Khonaf, Saraes
dc.date.accessioned2020-01-23T03:35:19Z-
dc.date.available2018-10-03T00:00:00Zes
dc.date.available2020-01-23T03:35:19Z-
dc.date.issued2016en_US
dc.identifier.othercontentdm-postulpgces
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/68553-
dc.descriptionGrado en Lenguas Modernasen_US
dc.formatPDFes
dc.languagespaen_US
dc.rightsAcceso restringido para la comunidad universitaria de la ULPGCes
dc.subject570111 Enseñanza de lenguasen_US
dc.subject.otherInglés (Lengua)-Estudio y enseñanzaes
dc.titleThe influence of L1 in second language learning: the case of arabic-speaking students in Gran Canariaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US
dc.typeBachelorThesisen_US
dc.contributor.departamentoDepartamento de Filología Española, Clásica Y Árabees
dc.contributor.facultadFacultad de Filologíaen_US
dc.identifier.absysnet750013es
dc.type2Trabajo final de gradoen_US
dc.description.numberofpages38 p.es
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.matriculaTFT-41433es
dc.identifier.ulpgces
dc.contributor.titulacionGrado en Lenguas Modernases
item.fulltextCon texto completo-
item.grantfulltextrestricted-
crisitem.advisor.deptGIR IATEXT: División de Estudios de Corpus y Lingüística Aplicada-
crisitem.advisor.deptIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Filología Hispánica, Clásica y de Estudios Árabes y Orientales-
crisitem.advisor.deptGIR Discourse, Communication and Society-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Restringido ULPGC
Thumbnail
Adobe PDF (474,29 kB)
This file is reserved to the following groups: autenticados
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.